2008. július 13., vasárnap

Nagyításért kattints a képre!!!!

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

Helo!

Írtam mailt, a játék készítőknek, de válasz sehol nincs még.. :-((

Üdv
canocam@freemail.hu

Mizo írta...

Helo!

Elküldtem neki az imélcímedet!!!!

Névtelen írta...

Köszönöm :-)

Névtelen írta...

Kedves sapis gazdik!
Én leendő gazdi lennék és szeretnék nagyon sok mindent megtudni erről a kis gyönyőrűségről. Már elég sok mindent elolvastam róluk, fórumokat, blogokat. Egyre több kérdés merül fel bennem Szeretném ha válaszolnátok rá. Ha esetleg nem bublikus akkor A
pedke4@gmail.com-ra tudtok nekem írni.
Szeretném megtudni, mekkora kalit szükséges neki, vagy esetleg ha párban tartanám őket. Erről is nagyon vegyes írásokat olvastam, de leginkább a párban tartást javasolják.A legfontosabb, honnan szerzitek be a kalitot? Nagyon szép és tágasakat láttam képeken, de én itthon ezekkel még nem találkoztam. Csak külföldről lehet rendelni, és kb mennyibe kerülnek?
Sapis tenyésztők is érdekelnének, Bp és környékén, de végül is elmennék máshova is. Én fehérvári vagyok, nem tudom, milyen hosszú szállítást bírnak.
Előre is köszönöm a váaszokat!
Mindenkit üdvözlök Edit

Névtelen írta...

Sziasztok,

Hétvégén kerül majd hozzám egy 4 hónapos, feketesapis (kézzel nevelt). Szívesen értekeznék veletek én is erről a témáról. E-mail címem: editlazar@yahoo.com
Kalitka mérete engem is érdekelne, meg a beszerzési forrás, most egy 54x34x68 cm-esbe fog kerülni, de később esetleg kicserélhetem. Köszi a segítségeteket!

Mizo írta...

Küldtem mélt!!!!!:-)

Névtelen írta...

Szia!
Januártól indulni fog egy papagáj portál, amin megpróbáljuk az összes fajról összegyűjteni a rá jellemzőket, tenyésztési fortélyokat, érdekességeket, stb.
Lesz egy naponta frissülő cikk rész is. Lehet kommentelni, fúrum, képfeltöltés,ez meg az.. Nem az összelopkodás a célunk, mert azzal nem haladunk előbbre:), de az engedélyed szeretnénk kérni, hogy az oldaladon található cikkeket átvigyük oda. Néztünk több forrást is, de őszintén szólva ha már ilyen jól össze van szedve akkor nem akarjuk ugyanazt egy kis különbséggel lefordítani. Persze kiegészítenénk a hiányosságokat.
A forrást megjelölnénk, és aláírnánk a neved ha elárulod :)
A válaszodat légyszíves az okornyal@freemail.hu-ra küldd el!